استمهال وام سیل‌زدگان پلدختری

سادس/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تاکنون استمهال وام سیل‌زدگان پلدختر به نتیجه نرسیده است.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با سادس در خصوص استمهال وام‌های بانکی سیل‌زدگان شهرستان پلدختر، اظهار کرد: در این راستا نامه‌ای به وزارت‌خانه‌های کشور و جهاد کشاورزی نوشتم و در جلسه‌ای هم به صورت حضوری موضوع را با دکتر رئیسی مطرح کردیم و رئیس جمهور هم به سازمان مدیریت دستور داد که این پیشنهاد را به بانک‌ها دهند.

وی افزود: همانگونه که می‌دانیم برای استمهال وام‌ها، دولت باید سود بانک‌ها را پرداخت کند تا وام‌ها را به مدت دو سال استمهال کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قرار بود بخش سود بانک‌ها را بررسی کند تا بتواند استمهال وام‌ها را اجرایی کند.

کاظمی عنوان کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری‌های متعدد تاکنون استمهال وام سیل‌زدگان پلدختر به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: حتی هیأت دولت و رئیس جمهور به لرستان سفر کردند و در جلسات متعدد این موضوع را مطرح کردیم اما هنوز که هنوز است استمهال وام سیل‌زدگان پلدختر به انجام نرسیده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قول‌های زیادی نیز در این رابطه داده شده و امیدواریم هر چه سریعتر عملیاتی شوند.

به گزارش سادس، در سیل سال ۹۸ متأسفانه برخی از شهرهای استان نظیر پلدختر دچار خسارت شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *