ادامه طلسم برزیل برابر تیم‌های اروپایی/ کاسیمیرو: پیدا کردن کلمات دشوار است

ادامه طلسم برزیل برابر تیم‌های اروپایی/ کاسیمیرو: پیدا کردن کلمات دشوار است

هافبک تیم ملی برزیل شکست برابر کرواسی را بسیار دردناک توصیف کرد.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، کاسیمیرو هافبک تیم ملی برزیل بعد از دیدار با کرواسی گفت: همه شکست‌ها دردناک هستند، به خصوص وقتی یک گل زده جلو باشید. رویایی که چهار سال برای آن کار کرده بودیم از دست رفت. پیدا کردن کلمات دشوار است اما زندگی ادامه دارد. غمگین هستیم ولی مطمئن هستم که همه اعضای تیم تمام تلاش خود را کردند. همه چیز دست ما بود اما ما باید آرام بمانیم و همینطور که گفتم زندگی ادامه دارد.

با این نتیجه برزیل ۶ مصاف اخیر با تیم‌های اروپایی در جام جهانی را باخته است. آخرین باری که سلسائو موفق شد یک تیم اروپایی را در دور حذفی جام جهانی شکست دهد در فینال سال ۲۰۰۲ بود که آلمان را ۲ بر صفر شکست دادند.

پس از آن برزیلی ها در سال ۲۰۰۶ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه یک بر صفر شکست خوردند. چهار سال بعد در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ با نتیجه ۲ بر یک برابر هلند شکست خوردند. در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی مقابل آلمان ۷ بر یک شکست خوردند. پس از آن در دیدار برای رده سوم از هلند با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند و در سال ۲۰۱۸ در مرحله یک چهارم نهایی از بلژیک با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *