برخورد پلیس با موادفروشان خرد در پارک‌ها و اطراف مدارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و اطراف مدارس از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر خبر داد.  

به گزارش سادس، سرهنگ ضرغام آذین با اشاره به اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح پارک‌ها و اطراف مدارس در پایتخت گفت: طرح دستگیری خرده فروشان موادمخدر که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می‌اندازند به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

آذین با بیان اینکه در همین راستا نیز دره فرحزاد و گردنه تنباکو به طور کامل از حضور خرده‌فروشان موادمخدر پاکسازی شد، گفت: در مناطق شوش، مولوی و هرندی نیز به‌طور مستمر با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد و مقابله می‌شود. همچنین با توجه به درخواست خانواده‌ها از پلیس علاوه بر پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در اطراف مدارس و معابر منتهی به آنها نیز به طور محسوس و نامحسوس حضور داشته و با خرده‌فروشان موادمخدر برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای همین طرح نیز در یکی دو روز گذشته ۳۰ نفر از خرده فروشان موادمخدر که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به توزیع مواد مخدر در تعدادی از  پارک‌ها، بوستان‌ها و اطراف مدارس کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.  

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر به خصوص از اطراف مدارس و معابر پیرامون آنها نیز جزو اولویت‌های پلیس قرار دارد و در حال اجراست.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده خرده‌فروشان موادمخدر حتما با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.  

آذین درباره اینکه آیا پلیس با دانه درشت‌ها و قاچاقچیان موادمخدر نیز برخورد داشته یا خیر گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس مبارزه با موادمخدر محسوب می‌شود و اتفاقا در روزهای اخیر دستگیری‌ها و کشفیات قابل توجهی نیز داشتیم، به عنوان مثال در طرح اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از چهار تن انواع موادمخدر کشف شده و ده‌ها قاچاقچی دانه‌درشت نیز شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *