وضعیت نامشخص تیم‌های ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی آسیا

وضعیت نامشخص تیم‌های ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی آسیا

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در صورتی می‌توانیم در ۴ رشته تکواندو، کاراته، کشتی و جودو در قهرمانی آسیا قرقیزستان شرکت کنیم که از منابع مالی کافی برخوردار باشیم، در غیر این صورت امکان اعزام وجود ندارد.

مهران تیشه‌گران در گفت وگو با سادس، در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیرستان شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: بعید می دانم که بخواهیم تیمی به این مسابقات اعزام کنیم، واقعا از نظر مالی در مضیقه هستیم، مگر این که خود انجمن‌ها با تامین منابع مالی برنامه‌ای برای اعزام داشته باشند.

وی گفت: اگر مسابقات جهانی فوتسال زیر ۲۱ سال برای اولین بار برگزار نمی‌شد، شاید تیمی به مالزی اعزام نمی‌کردیم، تامین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اعزام تیم به این مسابقات کار سختی بود که در شرایط بد مالی انجام شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان پیرامون این پرسش با توجه به این که ۲۶ اسفند دوره ۴ ساله شما به پایان می‌رسد، مهم‌ترین مشکل و دغدغه شما طی این سالها چه چیزی بوده است؟ خاطرنشان کرد: بحث پاداش و استخدام مدال آوران ناشنوا یکی از دغدغه‌های من طی ۴ سال حضورم در این فدراسیون بود که با حمایت وزیر ورزش و جوانان توانستیم میزان پاداش مدال آوران در رقابتهای جهانی و المپیک را به میزان ۶۰ درصد پاداش افراد سالم افزایش دهیم اما در بحث استخدام هنوز پیگیری‌ها به نتیجه خاصی نرسیده و همچنان به دنبال آن هستم تا مشکل استخدام ورزشکاران مدال آور را در ارگانهای دولتی مرتفع کنیم.

تیشه گران اضافه کرد: در حال حاضر ۱۴ مدال آور آسیایی، جهانی و المپیک داریم که هنوز مشکل استخدام آنها مرتفع نشده و همواره دنبال جذب آنها در ارگانها و نهادهای دولتی هستیم.

وی در پایان افزود: تا به امروز در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده روند رو به رشدی داشتیم و کوتاهی در کار صورت نگرفته است، امیدوارم در بحث استخدام مدال آوران ناشنوا نیز به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *