انتقاد نوروزی از عملکرد رئیس صندوق توسعه ملی

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها است.

به گزارش سادس، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی صندوق توسعه ملی تشکیل شد تا نهادی برای توسعه کشور باشد اما رئیس هیات عامل آن نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند مخالفت می کند. همچنین با برخی از طرح ها که مصوب شورای عالی اقتصاد و مصوبه استانی هستند مقابله کرده و به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه‌هاست؛ بنابراین باید گفت آقای رئیسی این شخص نیروی شماست چه پاسخی برای عملکردهای ایشان دارید؟

وی در ادامه اظهار کرد: اگر اینطور است برای سفرهای استانی نیز از آقای غضنفری اجازه بگیرید تا ایشان برای شما مجوز صادر کند چرا که او می گوید مصوبات سفرهای استانی که دستورات رئیس جمهور آقای مخبر و خاندوزی را به دنبال دارد برای من فقط یک کاغذ است. نیروها در دستگاه‌ها باید دلسوز باشند نه آنکه به دنبال بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها بروند. امروز کشور با بحران آب، برق و گاز روبروست و اقتصاد کشور با وجود افرادی چون رئیس سازمان برنامه و بودجه و فردی مانند غضنفری قفل شده است.

نماینده مردم علی آباد در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان، بیان کرد: برای کمبود دارو در سطح کشور و متخصص قلب و مغز در حوزه انتخابیه‌ها چاره ای بیندیشید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *