پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲/ آرنولد تا ۲۰۲۶ رو نیمکت استرالیا

پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲/ آرنولد تا ۲۰۲۶ رو نیمکت استرالیا

سرمربی تیم‌ملی فوتبال استرالیا تا سال ۲۰۲۶ روی نیمکت این تیم ماندگار شد.

به گزارش سادس، تیم ملی فوتبال استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد برای دومین بار در تاریخ حضورش در این رقابت‌ها توانست از مرحله گروهی صعود کند. عملکرد خوب استرالیایی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲، رضایت فدراسیون فوتبال این کشور را به همراه داشته است.

جیمز جانسون، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال استرالیا در گفت‌وگو با رسانه Code Sports از علاقه به همکاری با گراهام آرنولد، سرمربی کنونی تیم‌ملی فوتبال این کشور خبر داد. جانسون می‌گوید: “گراهام کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. جانسون فراتر از انتظارات ما عمل کرده است و شخصا به او افتخار می‌کنم. ما رابطه کاری خوبی با او داریم و به زودی با آرنولد صحبت می‌کنیم.”

پیش از این شایعاتی مبنی بر حضور جان آلویسی و کوین مسکات به عنوان سرمربی استرالیا وجود داشت اما جانسون تمام این اسامی را رد کرده است. مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال استرالیا درباره این موضوع تصریح می‌کند: “من هیچ صحبتی با هیچ فرد دیگری نداشتم. هرگز نیاز به این صحبت وجود ندارد. قبل از این که با گراهام صحبت کنیم، با هیچ فردی صحبت نمی‌کنیم.”

در حال حاضر آرنولد به همراه خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات به انگلیس سفر کرده است اما ایجنت او در استرالیا حضور دارد تا با فدراسیون فوتبال استرالیا مذاکره کند. طبق اظهارات جانسون، اتحادیه فوتبال استرالیا به دلیل این که نمی‌خواسته تصمیم عجولانه‌ای بگیرد، بلافاصله پس از بازگشت از جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد آرنولد را تمدید نکرده است اما حالا به دنبال تمدید قرارداد با این مربی تا سال ۲۰۲۶ هستند.

استرالیا یکی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا و رقبای ایران در این رقابت‌هاست. این رقابت‌ها پیش از این قرار بود در خرداد ماه برگزار شود اما به دلیل انصراف چین از میزبانی، در قطر برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری آن در پاییز و زمستان سال آینده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *