ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی، هدف‌گذاری کمیته امداد تا پایان سال جاری

قائم‌مقام کمیته امداد گفت: هدف‌گذاری این نهاد ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان سال است.

به گزارش سادس، مصطفی خاکسار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته استان سمنان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را اولویت نخست کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد همواره تلاش کرده علاوه بر یاری‌رسانی به نیازمندان و کاهش آلام آنان، برای توانمندی و خودکفایی آنان نیز گام بر دارد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از راهبردهای توانمندی و خودکفایی مددجویان در جهت فراهم کردن زمنیه توسعه و پیشرفت کشور است.

قائم‌مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی یا نهادها با تلاش خود باری را از دوش نظام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: این یک وظیفه دینی و انسانی برای پیشرفت کشور و ادای دین به خون شهدا و جانبازان ایران اسلامی است.

خاکسار با بیان اینکه کمک به هم نوع برگرفته از وظیفه دینی است، تصریح کرد: اگر موفقیتی در کمیته امداد در هر زمینه‌ای حاصل می‌شود، نشان از همکاری مردم، خیران و دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: در هر کاری مصالح و منافع نظام باید مورد توجه قرار گیرد؛ انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که همه ما باید بیش از پیش برای پیشرفت و آبادانی آن تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، براساس این گزارش، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات علی بحیرایی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *