امیر مهدی‌زاده: دیگر به حواشی فکر نمی‌کنم/ هدفم کسب بهترین نتیجه در قهرمانی آسیاست

امیر مهدی‌زاده: دیگر به حواشی فکر نمی‌کنم/ هدفم کسب بهترین نتیجه در قهرمانی آسیاست

دارنده ۲ مدال و یک برنز جهان با اشاره به جو صمیمانه در تیم ملی کاراته، گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در رویدادهای پیش رو هستم.

امیر مهدی‌زاده در گفتگو با سادس، درباره شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم، در این ۳ یا ۴ مرحله اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از هر نظر آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز جهان، افزود: در این میان به یک مسابقه تدارکاتی در روسیه نیز اعزام شدیم که عملکرد خوبی داشتیم و من هم توانستم نمایش خوبی داشته باشم. این مسابقات خیلی به روند آماده‌سازی تیم کمک کرد تا پیش از قهرمانی آسیا با نقاط ضعف و قوت خود هر چه بیشتر آشنا شویم. انشالله هفته آینده به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می‌شویم و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

کاراته‌کای وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی، درباره شرایط خود نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و خدا را شکر از روند آماده‌سازی که پشت سر گذاشتم راضیم. امیدوارم در مدت باقیمانده نیز همین روند را ادامه بدهم و در ازبکستان بهترین نمایش را داشته باشم.

مهدی‌زاده درباره حواشی بوجود آمده طی یکی دو سال اخیرو انتقاداتش نسبت به برخی مسائل، گفت: به هر حال این مسائل در ورزش و همه رشته‌ها وجود دارد، من یک سال نبودم و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. در مسابقات روسیه هم نمایش خوبی داشتم و دوباره به تیم ملی دعوت شدم. این مسائل هم جزئی از ورزش است. من دیگر به این مسائل فکر نمی‌کنم و دنبال این هستم که در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را کسب کنم. همه هدفم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی و در راس آن‌ها آقای هروی در این مدت زحمات زیادی کشیدند و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. امیدوارم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند و همه بچه ها مزد زحماتشان را بگیرند.

مهدی‌زاده در پایان با تاکید بر جو بسیار خوب تیم ملی کاراته، گفت: در اردوی تیم ملی جو دوستانه‌ بسیار خوبی برقرار است، من با برخی از بچه‌ها بالای ده سال در اردوها زندگی کرده‌ام. خدا را شکر جو تیم ملی خیلی خوب است و همه انگیزه زیادی دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به بهترین نتیجه برسند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *