تامین اعتبار ۵۹ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آبرسانی به گرمسار

سادس/سمنان نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی به گرمسار و تامین آب شرب مردم این منطقه حمایت‌های لازم در راستای تآمین منابع مالی از محل اعتبارات تملک دارایی و سایر منابع از جمله طرح‌های تنش آبی و منابع داخلی دولت انجام می‌شود .

اردشیر مطهری دوشنبه ۱۴ آذرماه در نشستی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان اظهار کرد: علی‌رغم پیش‌بینی ۲۶.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی دولت با پیگیری‌های انجام شده و از سایر منابع بیش از ۳۳ میلیارد تومان اعتبار به این اعتبار افزوده شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در همین ارتباط تاکنون ۵۹ میلیارد تومان جهت اجرایی شدن طرح آبرسانی به گرمسار مصوب شده است .

وی از تداوم تلاش‌های مسوولان برای تامین اعتبار این طرح خبر داد و افزود: پیگیری لازم جهت تامین نقدینگی مورد نیاز طرح از محل اعتبارات تملک دارایی و طرح‌های تنش آبی انجام می‌شود .

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد تا با رایزنی و تعامل با بانک صنعت، معدن استان ، برای تآمین بخشی از منابع مالی از محل تسهیلات ماده ۵۶ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تلاش شود  .

مطهری همچنین گفت: با هدف خرید و نصب به موقع تجهیزات فنی پیش تصفیه جهت ثبت سفارش و اخذ مجوزهای لازم از وزارت صمت پیگیری ویژه خواهد شد  .

وی با اشاره به اهمیت تأمین آب پایدار و با کیفیت برای مصارف شرب و صنعت در شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی تصریح کرد: تأمین آب پایدار و با کیفیت از مطالبات جدی و به‌حق مردم منطقه است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان در خصوص اجرای این طرح آبرسانی، خواستار تسریع در اجرا و تکمیل این طرح مهم عمرانی در غرب استان شد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *