دانشگاه همواره صدای واقعی مردم بوده است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در هر مقطعی دانشگاه می تواند صدای واقعی مردم باشد و در برابر خوی استکبارگری دشمنان بایستد.

علی حدادی در گفت وگو با سادس، با تاکید بر ضرورت احیای فعالیت های تشکیلاتی در دانشگاه ها و تاثیر آن بر فضای سیاست داخلی کشور، بیان کرد: نکته مهم و اساسی این است که در شالوده اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان ما اثر گذار بوده اند و مشارکت داشتند و در طول تاریخ کشور نیز دانشگاه ها نقش پررنگی ایفا کرده اند، پویایی دانشگاه های ما بر پایه مشارکت در کنار مردم بوده است. شعارهای جهانی انقلاب اسلامی در کف جامعه تبلور پیدا کرده و مطالبه گر اصلی کف جامعه نیز دانشجویان هستند که با نگاه درست و جامع می توانند مطالبات را دنبال کنند.

نظام استکبار به دنبال تقابل با تفکر دانشجویی است

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: نظام استکبار همواره در مقابل تفکر دانشجویی ایستاده است. همواره در مقاطعی که دشمن احساس می کند کشور در حال پیشرفت است موانعی را ایجاد می کند. دانشجویان ما افراد توانمندی هستند که باید در مسیر روشنگری حضور فعالی در صحنه داشته باشند. دانشگاه پویا و زنده می تواند تاریخ ساز باشد.

مطالبه دانشگاه پیشرفت کشور است

حدادی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تا ما را در برابر خواسته های خود تسلیم سازد. دانشجو باید در تقابل با نظام استکبار پیشقدم و پیشرو باشد. در هر مقطعی دانشگاه می تواند صدای واقعی مردم و مدافع اصلی گفتمان انقلاب اسلامی باشد. امروز مطالبه تمام دشمنان این است که جلوی پیشرفت کشور را بگیرند. مطالبه دانشگاه پیشرفت و استقلال کشور است. دانشگاه‌های ما همواره پویا و زنده بودند. وظیفه سنگینی که امروز بر عهده دانشجویان است روشنگری در خصوص واقعیت ها است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *