سرمربی کاستاریکا: می‌توانستیم سربلندتر زمین را ترک کنیم

سرمربی کاستاریکا: می‌توانستیم سربلندتر زمین را ترک کنیم

سرمربی کاستاریکا از شکست برابر آلمان ناراحت است. او براین باور است که تیمش می‌توانست نتیجه‌ای بهتر برابر ژرمن‌ها کسب کند.

به گزارش سادس و به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال کاستاریکا در دیدار برابر آلمان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی با جام خداحافظی کند.

لوئیس فرناندو سوارس بعد از شکست تیمش برابر آلمان گفت: ما برای رسیدن به جام جهانی با چالش‌های زیادی مواجه شدیم در ابتدا شانس صعود ما به جام جهانی کمتر از ۱۰ درصد بود با این حال صعود کردیم. در دیدار برابر ژاپن بسیار خوب بودیم و به پیروزی دست پیدا کردیم. مهمترین چیز برای ما این است که افق روشنی در برابرمان باز شده است. در سال‌های پیش رو چیزهای زیادی است که باید تغییر داد. باید این دستاورد را برابر چشم های خود قرار دهیم. ما بازیکنان جوان و آینده داری داریم.

او ادامه داد: من به این تیم افتخار می کنم و به نظرم تیم بی نظیر و خاصی داریم. نباید فراموش کرد که برابر تیم خوب و بزرگ آلمان شکست خوردیم. می توانستیم سربلندتر از زمین خارج شویم. این نسل بسیار جوان هستند و مدتها می توانند به میدان روند. باید گذشته را فراموش کرد و به آینده فکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *