شاکری: دولت و مجلس باید در حوزه‌های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش‌های خود را بیشتر کنند

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس اظهار کرد: هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه‌های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش‌های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند.

به گزارش سادس، اقبال شاکری نماینده تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در نطق خود با اشاره به اهمیت وزارت راه و شهرسازی گفت: در آستانه تصمیم مهم معرفی وزیر راه و شهرسازی هستیم؛ وزارتخانه‌ای کلیدی و مهم که در حوزه مسکن و حمل و نقل راهبری می‌کند. دولت می‌داند که این وزارتخانه مسئولیت بزرگی را در پیشرفت کشور بر عهده دارد و معرفی وزیری که در اندازه این وزارتخانه باشد، بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن موضوعات مهمی از جمله انتقال زمین از دستگاه‌های اجرایی و تخصیص تسهیلات از طرف بانک‌ها و انجام تعهدات دیگر دستگاه‌های اجرایی با دشواری‌هایی همراه است و وزیری را می‌طلبد که بتواند همه اینها را هماهنگ کند و مسکن مردم را به موقع و با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار دهد؛ در غیر این صورت بحران مسکن شدیدتر شده و هدف ساخت ۴ میلیون مسکن دولت محقق نخواهد شد؛ همچنین وزیر پیشنهادی باید بتواند در حوزه حمل و نقل عقب‌ماندگی‌های تاریخی موجود را رفع کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه‌های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش‌های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند؛ به نظرم در این حوزه‌ها عملکرد بانک‌ها قابل قبول نیست چراکه در بسیاری از تصمیمات دولت یا مجلس، مردم یا صنعت باید به بانکها مراجعه کنند اما آثاری از مردمی شدن کارکرد بانک‌ها مشاهده نمی‌شود و اکثرا نارضایتی به بار می‌آورند.

شاکری همچنین با اشاره به شرایط کشور گفت: مردم بصیر، هوشمند و ولایتمدار ایران اسلامی از بوته آزمایشی دیگر سرافراز بیرون آمدند و دسیسه‌های دشمنان خود را که در فضای مجازی و کف خیابان‌ها برنامه ریزی شده بود، خنثی و با زحمات نیروی انتظامی خدمتکار، آرامش و امنیت را برقرار کردند. باید به سردمداران اروپا و آمریکا و دست نشانده‌های آنان در منطقه و گروهک‌های تروریستی، برانداز و تجزیه طلب و شبکه‌های شیطانی ماهواره‌ای و سایبری آنان گفت که دستان‌تان را به خون مردم عزیز ما آلوده شد و به ارزش‌های کشور و مردم اهانت کردید و منتظر انتقام سخت نیروهای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا حتی در کاخ‌ها یا مقرتان باشید؛ شما که الان به گدایی مذاکره پیغام می‌فرستید.

وی در پایان تاکید کرد: به لطف خدا پرچم ایران عزیز بالاست و در قلب مردم ایران در اهتزاز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *