آبپاشی جنگل های رودبار با ۲۰ سورتی پرواز/ اطفای آتش در اکثر نقاط

سادس/گیلان فرماندار رودبار، با بیان اینکه آبپاشی جنگل های رودبار با بالگرد انجام می شود، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.

طهمورث عموپور در گفت وگو با سادس، با اشاره به مهار و کنترل آتش در جنگل های شهرستان رودبار، اظهار کرد: با همت شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای مردمی و بخشداری و شوراهای روستا و دهیاران و همیاران طبیعت حریق تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه بالگرد سازمان هوافضای سپاه در منطقه حضور دارد و آبپاشی را انجام می دهد، تصریح کرد: از روز جمعه تاکنون ۲۰ سورتی پرواز انجام و خوشبختانه آتش در اکثر نقاط خاموش شده است.

فرماندار شهرستان رودبار، روستاهای پشته، پس دره، شمام، سلانسر، حاجی شیرکیا در رحمت آباد و بلوکات و امامزاده طاهر را طی چهار روز گذشته درگیر آتش، اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش سوزی ها سطحی بوده و تنها خاک برگ های کف جنگل دچار سوختگی شده است.

عموپور با بیان اینکه امروز نیز در جمشیدآباد حریق داشتیم که بلافاصله اطفا شد، گفت: شب گذشته در جنگل های هرزویل منجیل نیز حریق اتفاق افتاد که طی سه ساعت اطفا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *