تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می شود

سادس/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل طرح های عمرانی موجب امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد سبزی شامگاه پنجشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۱ در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه و ساوه که با حضور استاندار مرکزی، مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد اظهار کرد: این جلسه در راستای حل مشکلات شهرستان ساوه و شهرهای تابعه برگزار و موضوعات به صورت موضوع محور در حوزه‌های گوناگون زیرساختی بررسی و تصمیمات راهبردی و گره‌گشا اتخاذ شد.

وی در ادامه گفت: ورود وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر موجب از بین رفتن و آسیب دیدن زیرساخت‌های شهری شده که لازم است با واگذاری زمین و احداث مکانی برای جلوگیری از ورود کامیون به داخل شهر اقدام شود.

وی در ادامه بر تعیین تکلیف اراضی موقوفه و تسریع در احداث شهرک صنوف مزاحم و بازچرخانی پساب تصفیه خانه برای استفاده در مصارف صنعتی تاکید کرد و افزود: پرداخت سهم معادن به منظور عمران و آبادانی نقاطی که در مجاورت معادن قرار دارند و برای جبران آسیب‌هایی که به محیط زیست و زیرساخت ها وارد می‌شود ضرورت دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه بهسازی راههای مواصلاتی روستایی با وجود تخصیص اعتبار به سرانجام نرسیده است، افزود: سهم ساوه از اعتبارات ارزش افزوده پایین بوده و عادلانه نیست که لازم است اعتبارات کافی و نیروی انسانی در ساختار اداری در ساوه به صورت عادلانه توزیع شود.

وی در خصوص احداث بیمارستان در حال احداث ساوه گفت: ساوه از معدود شهرهای کشور است که پس از انقلاب در آن بیمارستان دولتی احداث نشده است و روند احداث بیمارستان در حال ساخت شهر با کندی مواجه است و با اعتبارات قطره چکانی نمی توان بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی را احداث کرد. با وجود تخصیص اعتبار در سفر هیات دولت به استان مرکزی تنها سه میلیارد تومان تاکنون تزریق شده است.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: برخورداری ساوه از یک بیمارستان مجهز مانند تامین آب آشامیدنی برای شهروندان این شهر ضرورت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *