تخصیص سود حاصل از بسته هواداری« پیروز» به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی

طراح لباس طرفداران تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بیان اینکه این لباس «پیروز» نام دارد، اظهار کرد: سود حاصل از فروش این لباس به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی اختصاص می‌یابد.

آمیتیس مشایخی در حاشیه نمایشگاه محیط زیست در گفت و گو با سادس درباره بسته طرح هواداران «پیروز» اظهار کرد: این طرح از طرف من و یک برند ورزشی برای لباس هواداری تیم ملی فوتبال کشور طراحی شد.

وی افزود: این طرح برای مردم و پیروز طراحی شده است. تمامی سود از فروش آن به نام «پیروز» برای زیستگاه یوزپلنگ اصیل ایرانی توران اهدا می‌شود.

مشایخی ادامه داد: این سومین جام جهانی است که من برای تیم ملی پیراهن طراحی می‌کنم. هر سال با محوریت یوزپلنگ ایرانی بوده که فدراسیون فوتبال ایران حامی آن است. امسال نیز به نام «پیروز» طراحی شده است.

این طراح لباس درباره اینکه آیا این کار با همکاری نهاد خاصی انجام شده است، گفت: امسال اولین مسابقه کشوری بود که برای هواداران آن پیراهن طراحی شد. نام آن رویداد «هوادار ایرانم» بود که از طرف کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد که ما در این رویداد در مسابقه طرح برگزیده شدیم.

مشایخی در پایان گفت: برای خرید این لباس توسط مردم باتوجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت تک لباس نیز به قیمت عمده است. به عبارتی مردم می‌توانند با خرید حتی یک آیتم به یوزپلنگ ایرانی و توران کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *