کاری نکنیم شرمنده شهدا شویم/ خون شهدای شیعه و سنی به هم آمیخته است

سادس/گلستان نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت مثال زدیم شیعه و سنی در ایران اسلامی، گفت: خون شهدای شیعه و سنی کشورمان به هم آمیخته شده است‌.

دکتر رضا آریان پور آنروز در مراسم یادواره ۱۴۷ شهید شهرستان کلاله که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به اینکه فراتر از شعار باید صراحتا اعلام کنیم که همه ما مدیون شهدا و رشادت های آنان هستیم، اظهار کرد: بهترین جوانان وطن برای آسایش و امنیت من و شما عزیزترین کالای خود که جانشان بود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه من به مدیران و مسئولان فقط یک نکته را می گویم که نباید کاری کنیم که شرمنده خون شهدا شویم، افزود: متاسفانه در سطوح مختلف برخی متوجه خون هایی که برای عظمت و پایداری این نظام و کشور عزیز ریخته شده است نیستند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با تاکید بر اینکه امروز به لطف خدا و انتخاب مردم مدیران ارشد استان‌ و شهرستان کلاله خود از خانواده معظم شهدا هستند، خاطرنشان کرد: تلاش بی وقفه استاندار محترم و فرماندار کلاله برای توسعه و آبادانی منطقه بر کسی پوشیده نیست که بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است.

فرماندار شهرستان کلاله نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با خون شهدای عزیز برای همیشه ماندگار است، ادامه داد: جنگ امروز جنگ فکر و اندیشه است و ناراحتی دشمن از پیشرفت های نظام اسلامی است که نمی خواهد ایران قوی شکل بگیرد.

فرهاد شیبک با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی تا پای جان برای اعتلای نظام و انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: دشمن باید بداند که در سالهای متمادی استقرار نظام اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس خون شیعه و سنی با هم آمیخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: اندیشکده های امریکایی اَبَر چالش امریکا را امام خامنه ای دانسته اند، به همین دلیل جنگ اذانب خود را با هدف قرار دادن رهبری به راه انداخته اند.

وی با تاکید بر اینکه هدف آنها مقابله با بسیج و تفکر بسیجی است، افزود: البته که دشمن این آرزو و خیال خام را به گور خواهد برد که بتواند روحیه بسیجی و تفکر انقلابی را از این ملت و میهن بردارد.

به گزارش سادس در پایان این مراسم از خانواده معظم و معزز چند شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام 

مدیران کلاله در راستای فعالیت های جهاد تبیین مورد ارزیابی قرار میگیرند 🔻فرماندار کلاله در جلسه قرارگاه جهاد تبیین و روشنگری با بیان این مطلب گفت:دشمن با تمام قوا و قرارگاهی و ۲۴ ساعته جهت آسیب و ناامید کردن جوانان ما به میدان آمده است، لذا ما هم باید قرارگاهی و با تمام ظرفیت وارد عمل شویم. 🔻فرهاد شیبک بیان کرد:دشمن دارد از جوانانی که ایران دوران پهلوی و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده است سو استفاده میکند که همه ما باید جهت تبیین اتفاقات آن دوران و بصیرت افزایی دغدغه مند و مسئولیت پذیر باشیم. 🔻وی گفت:یکی از بزرگ ترین جهاد تبیین برای مسئولین دستگاهها، تکریم ارباب رجوع ،رضایتمندی و حل مشکلات آنان است. 🔻فرماندار کلاله در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از اولویت های ارزیابی مدیران در پایان سال،اقداماتی است که در راستای جهت تبیین صورت می‌گیرد لذا در جهت تحقق این امر بیش از پیش تلاش شود. ✅برگزاری یادواره ۱۴۷ شهید والامقام شهرستان کلاله، شهدای امنیت، مدافع حرم، شاهچراغ، جهاد کشاورزی و بسیج 🔻آریانپور نماینده مردم شرق استان در این مراسم گفت: هر چه داریم از خون شهیدان، امام خمینی ره و برکت انقلاب اسلامی است؛ باید پاسدار راه، و فرهنگ ایثار و شهادت باشیم. 🔻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *