انهدام باند سرقت لوازم داخلي خودرو در شهرري با 160 فقره سابقه سرقت

رئيس کلانتري 131 شهر ري با اشاره به دستگيري پنج عضو يک باند سرقت لوازم داخلي خودرو در محدوده شهر ري، گفت: اين متهمان در بازجويي هاي انجام شده به 160 فقره سرقت در شهرري و نازي آباد اعتراف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ ” کالوسي”گفت: با وقوع سرقت هاي متعدد لوازم داخلي خودرو در محدوده شهرري و اطراف آن، ماموران انتظامي کلانتري هاي 131، 172 و 167 سرکلانتري نهم ضمن حضور در محدوده استحفاظي خود به بررسي و کنترل افراد مشکوک پرداختند.

وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که پنج تن از اعضاي يک باند سرقت لوازم داخلي خودرو با همدستي يکديگر اقدام به سرقت مي کنند و ضمن پرسه در بخش هاي مختلف اين محله ها اقدام به سرقت لوازم داخلي خودرو مي کنند.

کالوسي ادامه داد: با شناسايي اين متهمان نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و تيمي از ماموران با هماهنگي هاي انجام شده به محل اختفاي متهمان اعزام شدند.

به گفته رئيس کلانتري 131 شهر ري، طي يک عمليات ضربتي هر پنج متهم بازداشت و در بازرسي از مخفيگاه متهمان 108 دستگاه پنل ضبط و 21 دستگاه ضبط خودرو کشف شد ؛ همچنين، هر چهار متهم به 150فقره سرقت لوازم داخلي خودرو در محدوده شهرري و 10 فقره موبايل قاپي در محدوده نازي آباد اعتراف کردند.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *