خدابخشی: کاراته می‌تواند در المپیک عصای دست کاروان ایران باشد


مهدی خدابخشی

ملی‌پوش کاراته ایران پس از انتخاب فرجی به عنوان رییس جدید فدراسیون کاراته بیان کرد: ان‌شاءالله که کاراته روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش سادس، انتخابات ریاست فدراسیون کاراته سه‌شنبه 28 دی‌ماه برگزار شد و محمد صادق فرجی با کسب 24 رای به عنوان رییس این فدراسیون برگزیده شد.

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با سادس درباره انتخابات برگزار شده، اظهار کرد: به عنوان نماینده منتخب ورزشکاران در مجمع حضور داشته و رای خود را دادم. ان‌شاءالله که کاراته روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد و در رقابت‌های بازی‌های آسیایی، کشورهای اسلامی، مسابقات جهانی و المپیک نتایج در خور شان نام ایران را کسب کند.

او در ادامه افزود: کاراته در رقابت‌های بازی‌های آسیایی دوره گذشته عصای دست کاروان ایران بوده است و در المپیک نیز می‌تواند مدال‌های خوش رنگی را برای کاروان ایران کسب کند.

سرپرست پیشین فدراسیون کاراته به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی اتریش قول پاداش داده بود که خدابخشی در این باره، گفت: قبل از رقابت‌های جهانی گفته بودند هر کسی مدال طلا کسب کند 30 میلیون پاداش دریافت خواهد کرد اما متاسفانه تا به امروز خبری نشده است و در جریان نیستم که در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این ملی‌پوش کاراته ایران در ادامه درباره رقابت‌های سوپر لیگ نیز اظهار کرد: ملی‌پوشان، در تیم‌های حاضر در سوپر لیگ پخش شده‌اند و سوپر لیگ از سطح کیفی بالایی برخوردار است. ورزشکاران جوان، با انگیزه مقابل ملی‌پوشان بازی می‌کنند و سطح فنی سوپر لیگ بسیار بالاست.

خدابخشی در پایان بیان کرد: ان‌شاءالله که موفقیت‌های کاراته روزافزون باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *