لطفی: هدفم کسب خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات جهانی است

لطفی: هدفم کسب خوشرنگ‌ترین مدال مسابقات جهانی است

تکواندوکار۲۰ ساله تیم ملی ایران از عزم خود برای کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دارم.

حسین لطفی در گفتگو با سادس، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستم. با تمرینات خوبی که داشتم به حداکثر آمادگی بدنی رسیده‌ام و انگیزه زیادی برای کسب مدال در این مسابقات دارم.

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندوی ایران، افزود: میدان جهانی میدان خیلی بزرگ و دشواری است. من هم انگیزه خیلی بالایی دارم تا برابر بزرگان این وزن به موفقیت برسم. آمادگی بسیار خوبی دارم و از نظر ذهنی نیز خیلی آماده هستم. درست است قهرمانان بزرگی در این مسابقات به میدان می‌آیند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه به مصاف رقبا می رویم.

وی تصریح کرد: با کمک کادر فنی تیم ملی حریفانم را در این مسابقات آنالیز کرده‌ام و شناخت خوبی از آنها دارم. امیدوارم در روز مبارزه در بهترین شرایط خودم باشم و بتوانم برنامه‌هایم را اجرا کنم.

لطفی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در المپیک دارد، گفت: صد در صد برای المپیک برنامه دارم و می‌خواهم به عنوان نماینده ایران عازم این رویداد بزرگ شوم. برای کسب سهمیه المپیک کسب موفقیت در مسابقات جهانی امتیاز زیادی دارد و هر کس به مدال طلا برسد جایگاه خوبی در رنکینگ خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *