همتی: برخی از داوطلبان کنکور به دلیل ادعای تقلب با مشکل مواجه شده‌اند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار تعیین تکلیف داوطلبان کنکور شد که به دلیل طرح ادعای تقلب با مشکل مواجه شده اند.

به گزارش سادس، حسن همتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: چرا وزارت علوم به ویژه سازمان سنجش وضعیت داوطلبان کنکور را تعیین تکلیف نمی کند؟ این افراد به خاطر ادعای تقلب با مشکلاتی مواجه شدند؛ اگر مستنداتی وجود دارد بر اساس آن عمل کنید نه اینکه با احتمال جلو روید و با آبروی مردم بازی کنید. این افراد را تعیین تکلیف کرده و خانواده آنها را از استرس خارج کنید. اگر هم به هر طریقی سوالات به بیرون درز پیدا کرده، این مشکل مدیران است و به مردم ارتباطی ندارد؛ باید با مدیران متخلف برخورد شود.

وی در تذکر دیگری از کمیسیون اجتماعی خواستار ارجاع هر چه سریعتر طرح بکارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی به صحن علنی شد و افزود: امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می شود و حذف شرکت های واسطه لازم است؛ برخی از شرکت ها حقوق را نصف پرداخت کرده و بیمه هم نمی دهند. بیش از یک میلیون نفر منتظر این طرح هستند.

این نماینده مجلس در پایان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش معدل را ظلم تصویب کرد و گفت: با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر مانده و فرزند پولداران و صاحب منصبان در بهترین دانشگاه‌ها درس می خوانند؛ این به معنای ترویج سرمایه داری و ظلم است. قرار نیست هر کس پول داشته باشد در بهترین رشته ها تحصیل کند؛ لازم است رئیس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را حل و فصل کرده تا مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *