وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در آخرین روز کاری هفته/اعلام بزرگراه‌های پرترافیک

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر شهر تهران را تشریح کرد.

سرهنگ علی شریفی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه گفت: با رصد انجام شده ازسوی مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس پایتخت و نیز گزارش‌های دریافتی از ماموران پلیس راهور در سطح معابر، ترافیک صبحگاهی امروز در معابر تهران از حوالی ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و به مرور حجم آن تا حوالی ساعت ۷:۳۰ افزایش یافت. در حال حاضر نیز از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده و از حوالی ساعت ۹:۳۰ شاهد کاهش حجم ترافیک و روان شدن تردد در اکثر معابر هستیم.

شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت نیز گفت: صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه تهران – کرج از چیتگر و آزادگان شاهد بار پرحجم ترافیک صبحگاهی بودیم.  

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:‌ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از جنت آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از شهید ستاری و مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری از محدوده بزرگراه جناح ترافیک پرحجم است. در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست نیز شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از محدوده شهیدان و استاد معین، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مقاطعی از خیابان کارگر و خیابان ولیعصر در محدوده پارک‌وی تا تجریش نیز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی بودیم، گفت: پر ترافیک‌ترین محور نیز مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید بود که در آن بار ترافیک صبحگاهی سنگین گزارش شده بود.  

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با اشاره به حجم بالای ترافیک در بزرگراه‌ شهید نواب صفوی، گفت:‌بزرگراه شهید سعیدی می‌تواند جایگزین مناسبی برای این مسیر باشد، همچنین برای دو بزرگراه شهید همت و شهید حکیم نیز تردد از بزرگراه جلال آل احمد به عنوان مسیر جایگزین، پیشنهاد می‌شود.

شریفی با بیان اینکه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران برای روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور داشتند، گفت:‌آمادگی لازم ماموران برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز وجود دارد و ماموران پلیس راهور با حضور در معابر نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *