واگذاری ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی به شهرداری‌های کشور

با حضور وزیر کشور آیین واگذاری ۵۰ بیل مکانیکی برای انجام اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری‌های سراسر کشور به شهرداری‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش سادس، احمد وحیدی در حاشیه آئین واگذاری ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی از سوی وزارت کشور به شهرداری‌ها، گفت: یکی از نیازهای شهرداری‌ها برای انجام اقدامات عمرانی و خدماتی خود، بیل‌های مکانیکی است که در موضوعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری‌ها برای احداث خاکریزها یا انجام لایروبی‌ها باید به بیل‌های مکانیکی مجهز باشند. در همین راستا دولت کمک کرد و در قالب امضاء قرارداد با شرکت‌های مختلف نسبت به تهیه این بیل‌های مکانیکی اقدام شد که امروز سه شنبه ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی آماده تحویل به شهرداری‌ها شده است. خوشبختانه این بیل‌های مکانیکی توسط تولید کننده داخلی در مقیاس‌های ۶، ۲۲ و ۳۶ تُن تولید می‌شود و امروز از تولیدات تولید کننده داخلی بازدید کردیم.

وزیر کشور درباره اعتبار تولید این بیل‌های مکانیکی گفت: اعتبار تولید هر یک از این بیل‌ها کمتر از چهار میلیارد تومان است که با توجه به آماده شدن ۵۰ دستگاه چیزی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این قرارداد هزینه شده است.

وی در تشریح مشکلات تولید کنندگان داخلی برای بیل‌های مکانیکی گفت: در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده داخلی نیازمند جذب نیروی انسانی و همچنین مهندسی هستند و این موضوع را به عنوان کمبود خود مطرح کرده‌اند. مشکل دیگری توسط این تولید کننده‌ها اعلام نشده و خوشبختانه حقوق پرسنل نیز به موقع پرداخت شده و امیدواریم با هماهنگی تولیدکنندگان از همه ظرفیت صنعتی کشور در راستای تامین نیازهای داخلی بهره بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *