آرزوی موفقیت رئیس AFC برای نمایندگان آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲

آرزوی موفقیت رئیس AFC برای نمایندگان آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا براین باور است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فراموش نشدنی خواهد شد.

به گزارش سادس و به  نقل از کوره، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ تنها پنج روز دیگر باقی مانده است. شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی نوشت: به نیابت از خانواده فوتبال آسیا دوست دارم  بهترین‌ها را برای تیم‌های استرالیا، جمهوری اسلامی ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان و همچنین قطر به عنوان میزبان جام جهانی و البته نماینده‌های داوری آسیا آرزو کنم. به عنوان نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده هستیم تا هرگونه کمکی که لازم است به نماینده‌های آسیا و داوران این قاره ارائه دهیم. اطمینان داریم که نمایندگان آسیا با نمایش بسیار خوب خود برای همیشه الهام بخش خواهند بود.

او ادامه داد: ایمان دارم که جام جهانی می تواند باعث استواری پایه‌های فوتبال زیبا و شکوفایی آن در دهه های پیش رو شود. نخستین جام جهانی که قاره آسیا میزبانی کرد به سال ۲۰۰۲ برمی‌گردد که نقطه تحولی را در فوتبال آسیا پدید آورد. نمی توان انکار کرد که میزبانی این رقابت بزرگ باعث پیشرفت مستمر و حرفه‌ای شدن فوتبال در قاره آسیا شد. اکنون بعد از دو دهه، آسیا دوباره میزبان این رقابت بزرگ شده است و اطمینان داریم که قطر میزبان خوبی خواهد شد و یک میراث بزرگ دیگر مانند جام جهانی کره و ژاپن به جا خواهد گذاشت.

شیخ سلمان در پایان نوشت: امیدواریم که فیفا و قطر یک تحفه جهانی بی نظیر را ارائه دهند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین را برای این رقابت بزرگ آرزو می‌کند و اطمینان داریم که جام جهانی قطر فراموش نشدنی خواهد بود. آسیا و خاورمیانه و البته قطر آماده میزبانی از این رقابت بزرگ هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *