چهاردهمین هم‌اندیشی همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می‌شود

سادس/قم دبیرهمایش ستاد همکاریها گفت: چهاردهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با حضور مدیران ستادی و استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، همچنین آموزش و پرورش ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

محمد نادی دبیر همایش چهاردهم ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش امروز ۲۳ آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران طی سخنانی، عنوان کرد: چهاردهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با حضور مدیران ستادی و استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، همچنین آموزش و پرورش ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس، دبیر همایش چهاردهم ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش با حضور و سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی، مدیرحوزه‌های علمیه و دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی از ساعت ۸ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این هم اندیشی پس از وقفه‌ای دو ساله در حالی برگزار می‌شود که میزبان مدیران استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور و مدیران و معاونین پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش خواهد بود.

برگزاری کارگروه‌های تخصصی از جمله؛ مدارس وابسته، حبل المتین، پنجشنبه‌های بدون کتاب، مدارس طرح امین، چگونگی شبکه‌سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش و حمایت علمی، معنوی و عاطفی از آنان از دیگر برنامه‌های این هم اندیشی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *