جوابیه هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر سادس

جوابیه هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر ایسنا

سادس/همدان هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر سادس که خبری مبنی بر افشاگری از اتفاقات درون تیمی باشگاه سروقامتان همدان بود و موضوعات بسیاری در این خبر از سوی مصاحبه‌کننده مطرح شد با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی و اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، هیأت والیبال استان همدان با ارسال این پیام به پایگاه خبری سادس نسبت به خبر منتشر شده واکنش نشان داد و پایگاه خبری سادس بر حسب قانون مطبوعات وظیفه خود می‌داند متن ارسالی و جوابیه را بدون در نظر گرفتن درستی یا نادرستی آن جهت تبیین افکار عمومی منتشر کند.

با سلام احترامأ پیرو گزارش این پایگاه خبری در تاریخ ١۷ آبانماه با عنوان” ۷بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشت” به استحضار می‌رساند؛ 

در ابتدا لازم به‌ذکر است تمامی موارد مطرح شده در رابطه با اینکه فصل گذشته ۷بازیکن با پرداخت پول در تیم سروقامتان حضور داشتند باید با ارائه مستند و مدارک این موضوع روشن و شفاف شود.

اینکه گفته می شود برای انتخاب بازیکنان تست گرفته نشده قابل ذکر است؛ چون باشگاه خصوصی بوده و مالکیت شخصی دارد و بر اساس سیاست‌های خود تیم را می‌بندد و این ارتباطی با هیأت والیبال استان ندارد. 

در بند دیگری آمده هیأت والیبال از اداره ورزش یا فدراسیون یا نماینده مجلس مبلغی دریافت کرده که لازم به ذکر است هیچ مبلغی توسط هیأت به عنوان کمک هزینه از سوی این افراد دریافت نشده و هیئت والیبال صرفا از طریق جذب اسپانسر غیر دولتی برای این تیم اقدام کرده است و حمایت هیئت بیشتر در بخش اختیار قرار دادن سالن جهت تمرینات و برگزاری مسابقات ، خوابگاه جهت بازیکنان بوده است .  

در بخش دیگری از مصاحبه آمده وعده رئیس هیأت در رابطه با پرداخت حقوق محقق نشده باید اشاره کرد، باتوجه به اینکه قرارداد مربی و بازیکنان با باشگاه است و هیئت در اینجا از حیث نظارتی ورود می‌کند تا مشکلات رفع شود نمی‌توان گفت هیئت در این ماجرا مقصر است چون این مسأله باید بین طرفین قرارداد حل شود. 

همچنین در بند دیگری آمده هیأت از مصوبات کمیته آموزش پیروی نمی‌کند باید گفت؛اولاً کمیته آموزش زیر مجموعه هیأت است و مصوبات از بالادست به پائین منتقل و ابلاغ می‌شود، ثانیاً، از اقدامات مهم هیأت در یکسال گذشته برگزاری سمینارهای دانش افزایی و ارتقاء مربیگری و داوری در سطح استان از کارهای ارزشمند این هیأت بوده و به هیچ عنوان این خبر مذکور صحیح نیست. 

در بند دیگر به عدم رعایت قوانین توسط اعضا اشاره شده است که باید عنوان کرد چه قوانینی رعایت نشده که موجب چنین برداشتی شده همچنین لازم بذکراست هیأت رئیسه تمام تلاششان بر استفاده از نظرات کارشناسی،حرفه ای و تخصصی در جهت توسعه این رشته در استان است و برای رشد و بالندگی آن همیشه آغوش خود را برای دلسوزان این رشته باز گذاشته است.

همچنین باید در ادامه اشاره کرد، با توجه به اقداماتی که در طول یکسال گذشته انجام گرفته و رده بندی که فدراسیون به تازگی منتشر کرده و صعود ١٠پله‌ای هیأت والیبال استان در کشور را نشان می دهد گویای فعالیت ارزنده هیأت در این مدت زمان بوده است که فدراسیون این نمره را بر اساس شاخص‌هایی چون حمایت از تیم‌های استان در لیگ کشوری، تعدادبازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، برگزاری لیگ استان، برگزاری سمینار و کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات لیگ استان برای نخستین بار در بخش آقایان و بانوان و برگزاری کلاس‌های ارتقاء مربیگری و داوری ارائه کرده است. 

تلاش هیئت والیبال استان نشان از پویایی این هیأت در یکسال گذشته است که با به‌کارگیری نیروهای متخصص و باتجربه در تمام امور والیبال برای نام آوری والیبال در سطح کشور اهتمام دارد که امید است رسانه‌ها و دلسوزان این رشته در این مسیر کمک حال باشند. 

همچنین در پایان باید گفت: این مصاحبه بنا به دلایل شخصی انجام گرفته، پس از انتخابات، هیأت والیبال به ایشان فرصت داد تا در کمیته آموزش فعالیت کند ولی علی‌رغم کم کاری‌های وی در یکسال گذشته، کمیته‌های دیگر این ضعف‌ها جبران شده است. 

حالا ایشان مسائل شخصی خود را به امور جمعی ترجیح میدهد و متاسفانه مسائل خصوصی که با یک تیم داشته را به هیأت والیبال منسوب می‌کند. 

با تاکید بر اینکه اینگونه مصاحبه قطعا به ضرر والیبال استان خواهد بود و کسانی که مشکلات شخصی خودشان را به عمومی ترجیح می‌دهند مانعی برای زحمات و تلاش دیگر کمیته‌ها و اعضای والیبال هستند زیرا تمام اعضا به جد دنبال پیشرفت این رشته می‌باشند و افرادی که در مسیر موفقیت سنگ‌اندازی می‌کنند باید کنار روند تا آسیبی به این رشته وارد نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *