بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس از نگاه رونی

بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس از نگاه رونی

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از فیل فودن پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال انگلیس خواند که راهی جام جهانی می‌شود.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. انگلیس در گروه دوم با تیم های ایران، آمریکا و ولز همگروه است و در نخستین بازی خود به مصاف ایران می رود.

وین رونی به ستایش از فیل فودن پرداخت و او را بهترین بازیکن انگلیس دانست که راهی جام جهانی قطر می شود. کاپیتان سابق شیاطین سرخ و سه شیرها گفت: او هم توانایی گل زدن دارد و هم خلق موقعیت. بله قبول دارم که درخشش فودن تنها در منچسترسیتی بوده است و تاکنون نتوانسته است که در تیم ملی بدرخشد با این حال من براین باور هستم که او همه فاکتورهای موفقیت را دارد. و بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس است که راهی قطر می شود.

رونی در ادامه صحبت های خود به حمایت از ترنت آرنولد پرداخت که نمایش او در فصل جاری لیگ جزیره در لیورپول انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است. 

رونی گفت: انتقادهای زیادی از آرنولد می شود و بسیاری براین باور هستند که عملکرد او در خط دفاعی ناامید کننده است اما من چنین نظری ندارم. به نظرم درباره اشتباهات دفاعی آرنولد غلو می‌شود. بله او در فصل جاری خوب نبوده است و این به خاطر لیورپول است. سطح کیفی لیورپول پایین آمده است و  این روی آرنولد هم تاثیر گذاشته است. به هر حال او بهترین مدافع راست فوتبال انگلیس  است و باید هم در ترکیب اصلی باشد.

او درباره زوج خط دفاعی هم گفت: اگر من دست به انتخاب بزنم استونز و هری مگوایر را انتخاب می‌کنم. از مگوایر به خاطر اینکه در ترکیب اصلی منچستریونایتد به بازی گرفته نمی‌شود انتقاد می‌شود اما من به هیچ وجه درباره این بازیکن نگران نیستم و او شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *