انتظار 16 ماهه کشتی‌گیران همدان برای گرفتن مطالباتشان


مصطفي حسين خاني مصطفي حسين‌خاني

رییس سابق هیات کشتی همدان دلیل پرداخت نشدن پول کشتی‌گیرانی که برای این استان در لیگ کشتی گرفته‌اند را اختلافات شهرداری و شورای شهر این استان عنوان کرد.

به گزارش سادس، آزادکاران مطرح ایران که در میان آنها کشتی‌گیرانی نظیر مصطفی حسین‌خانی، پیمان بیابانی و … دیده می‌شود، مهرماه سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ برتر کشتی برای تیم شورای شهر همدان به روی تشک رفتند اما با وجود گذشت 16 ماه هنوز این کشتی‌گیران نتوانسته‌اند مبلغ قرارداد خود را از هیات کشتی استان همدان به عنوان طرف قرارداد با آنها دریافت کنند.

این اتفاقی در حالی رخ داده که سال گذشته صابریون رییس هیات کشتی همدان در گفتگو با سادس، تاکید کرد: “حداکثر ظرف مدت یک ماه پول این کشتی‌گیران به طور کامل پرداخت خواهد شد”.

موضوعی که با وجود گذشت 16 ماه هنوز اتفاق نیفتاده است و اخیرا باعث شده مصطفی حسین‌خانی دارنده مدال برنز جهان بار دیگر از این موضوع در مصاحبه با سادس انتقاد کند.

جلال صابریون رییس هیات کشتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار سادس درباره سرانجام پرداخت مطالبات این کشتی‌گیران علیرغم اینکه به آنها پیش از رقابت‌های لیگ چک داده شده است، اظهار کرد: پیش از حضور نماینده همدان در رقابت‌های لیگ، استانداری مبلغ 700 میلیون تومان برای پشتیبانی از این تیم در نظر گرفت و دستور داد سندهای مربوط به این موضوع توسط شهرداری و شورای شهر همدان تهیه شود تا بتواند این پول را در اختیار آنها قرار دهد اما متاسفانه مسئولان شورای شهر و شهرداری همدان به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند دائما این کار را به وقفه انداختند تا اینکه استانداری وقتی دید جدیتی در این موضوع وجود ندارد آن بودجه را صرف موارد ضروری استان کرد.

رییس سابق هیات کشتی استان همدان افزود: ما پیگیر حل این مشکل هستیم و ان‌شاءالله آن را حل خواهیم کرد. از کشتی‌گیران می‌خواهم صبر کنند تا به محض اینکه پول به حساب ما آمد چک‌های هیات کشتی که در دست‌شان است را به بانک برده و طلب خود را وصول کنند. کشتی همدان با مشکلات عدیده مالی روبروست و متاسفانه از کشتی استان هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که طبق اظهارنظر مصطفی حسین‌خانی مجموع طلب‌های کشتی‌گیران شورای شهر همدان در لیگ به 50 میلیون تومان هم نمی رسد، گفت: اینطور نیست و ما برای کشتی‌گیران و کادر فنی مجموعا رقمی بین 260 تا 270 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم که ریز هزینه‌های ما نیز در سازمان لیگ فدراسیون کشتی موجود است!

به گزارش سادس، با توجه به صحبت‌های صابریون و بدعهدی‌هایی که از جانب هیات کشتی همدان صورت گرفته است به نظر می‌رسد کشتی‌گیران طلبکار از هیات کشتی همچنان برای دریافت حق و حقوق اندک خود باید دوندگی کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *