جعفری: با مقصران کمبود دارو برخورد شود

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با مقصران کمبود دارو برخورد شود.

به گزارش سادس، امیرقلی جعفری بروجنی در تذکری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: اقدام رئیس جمهور فرانسه در دخالت در امور کشورمان و همسویی با تخریب و اغتشاش را محکوم می کنیم؛ فرانسه در جنگ ترکیبی جنایتی علیه ملت ایران مرتکب شده است.

وی همچنین با یادآوری اینکه یکی از شعارهای محوری رئیس جمهور، توجه به شایسته سالاری در انتصابات و دوری از مسائل قومی و لابی گری بود، افزود: با وجود چنین شعاری، آنچه در یک سال گذشته در بسیاری از استان ها رخ داده، ۱۸۰ درجه با شعارهای دولت فاصله داشته است. به کارگیری افراد غیرمتخصص فریاد دلسوزان را بلند کرده اما گوش شنوایی وجود ندارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: معاون امور مجلس استان ها بارها قول داد کاستی ها و بی توجهی را جبران کند؛ البته نباید از تعهد و الزام نمایندگان مجلس به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عدم مداخله در انتصابات به عنوان فرصتی برای بی توجهی به سایر شهرستان ها و استان ها سوءاستفاده کرد.

جعفری در تذکر دیگری بر لزوم کنترل قیمت ها و مدیریت بازار تاکید کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی، خبرنگاران، هنرمندان و رانندگان شد.

نماینده بروجن همچنین از بی توجهی وزارت میراث فرهنگی نسبت به گسترش و احیای صنعت توریسم در مناطق مختلف کشور انتقاد کرد و گفت: باید با قصورکنندگان در زمینه کمبود دارو برخورد شده و همچنین همسان سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *