ارکانی: دولت از انجام اقداماتی که باعث نارضایتی می شود، اجتناب کند

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت از اقداماتی که باعث تشدید نارضایتی در حوزه های مختلف می شود، اجتناب کنند.

به گزارش سادس، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: امروز تورم 70 درصدی اقلام خوراکی و غذایی سفره مردم را کوچک تر کرده که نتیجه آن کاهش مصرف میوه، لبنیات، پروتئین است اما راهکار دولت برای جبران قدرت خرید مردم چیست؟

وی تاکید کرد کرد: دولت از اقداماتی که باعث تشدید نارضایتی در حوزه های مختلف می شود، اجتناب کنند. همچنین بهترین تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شده تا این اعتراضات برطرف شود؛ اعتراضاتی که بعضا ریشه در عدم مدیریت صحیح دارد.

این نماینده مجلس توضیح داد: نمونه بارز را می توان در ایجاد نگرانی در بین ده‌ها هزار نفر جوان و نوجوان در آستانه کنکور دید که مکررا نسبت به بلاتکلیفی در نحوه پذیرش کنکور سال آتی معترض هستند و یا کامیون دارانی که اقدام به نوسازی کامیون خود کرده اما به دلیل مافیای اسقاط کامیون، سرمایه آنها در پارکینگ خوابیده و از نان خوردن افتاده اند.

ارکانی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اخیر به موضوع مرزبندی بین جوانان و نوجوانان اشاره داشتند که آن ها براساس برخی احساسات و برخی بی دقتی ها در مسائل وارد میدان شدند. حتی رهبری آنها را به نوعی بچه های خودمان تلقی کرده که باید مرزبندی و تفکیکی بین آنها قائل شد. البته با صحنه گردانان اصلی هم اقدام قاطع و خردمندانه شود. قوه قضائیه نیز مستقلانه براساس همین فرمایشات حکیمانه رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *