ویس کرمی: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی دور شدن از عدالت و مردمداری است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند سلبریتی با فالورهای مجازی و یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست، گفت: تهدید واقعی دور شدن از آرمان های بلند انقلاب اسلامی همانند عدالت، مردمداری و شایسته سالاری است.

به گزارش سادس، مهرداد ویس کرمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نبرد حق و باطل از همان ابتدای خلقت و در خانواد آدم ابوالبشر آغاز شد و با کشته شدن هابیل توسط برادرش گمان می رفت که ریشه حق از جا کنده شده و قصه خوبان به پایان رسیده است، اما چنین نشد و نبرد دائمی حق و باطل سکه رایج زندگی فرزندان آدم شد.

وی افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایستادگی یک ملت بزرگ برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در یک کلمه اعتلای کلمه الله بود و در این مسیر موفقیت های چشمگیر به دست آمد. در همان حال شیطان برخی از جوانان ما را فریب داد که بعضا از خانواده های محترم و مبارزی بودند و قصه نبرد حق و باطل باز هم اعتلاء پیدا کرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در ادامه با بیان اینکه راهکار مبارزه با باطل را قرآن مشخص کرده است، تصریح کرد: این راهکار به زبان ساده پیروزی یا شهادت است و چیزی است که دشمنان خارجی و منافقین داخلی هیچ گاه  نتوانستند عمق این مفهوم بنیادین را درک کنند و این انقلاب هنوز ظرفیت تربیت جوانان و نوجوانان خود و آسمانی کردن آنها را دارد.

ویس کرمی افزود: فرهنگ، عفت، میهن دوستی و خداپرستی در ذات ایرانی نهفته است و تا تاریخ نشان می دهد این مردم موحد بوده اند و به همین دلیل بیگانه پرستی، بی نزاکتی، وطن فروشی و دین فروشی در این مملکت مشتری دائمی ندارد. خشونت های اغتشاشات اخیر هم ریشه در همین عدم همراهی مردم با دشمنان انقلاب اسلامی دارد، چراکه پس از ناامید شدن از همراهی مردم به انتقام از مردم روی آوردند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: البته خداوند با کسی عهدی ندارد، جز عهد خودش و جمهوری اسلامی چاره ای ندارد جز اینکه معاش و معاد را توامان فراهم کند و به همین منوال کسی حق ندارد به بهانه مشکلات اقتصادی به ارزش های اسلامی و ملی دهن کجی کند و دیگری نیز مجاز نیست که مشکلات معیشتی مردم را به گفتاردرمانی و دعادرمانی حواله دهد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس امنیت و عدالت حداکثری را هدف تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت: چاره ای جز پایبندی به قانون وجود ندارد، لذا هرگونه دعوت به تفرقه و قانون شکنی ریشه در القائات دشمن دارد.

ویس کرمی در ادامه تاکید کرد: دشمن بداند اهل سنت ایران محب اهل بیت و طرفدار جمهوری اسلامی بوده و برای استقرار و حفظ آن شهدای فراوانی تقدیم کردند، بنابراین پیشنهاد می کنم آب در هاون نکوبند و انتقادات برادران اهل سنت را به اختلافات مذهبی یا مخالفت با اصل نظام تاویل نکنند. استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در جنگ ترکیبی تمام خباثت و ناجوانمردی خود را در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه ای به میدان آورده و جنگ شناختی تمام عیار را آغاز کرده است که حتی الامکان حقیقت بیان و روشن نشود و اگر حقیقتی هم بیان شد با توهین و افترا، گوینده را از بیان حقیقت و سایرین را از دفاع او پشیمان کنند.

وی راهکار اساسی در این مقطع را شکستن مارپیچ سکوت رسانه ای به وسیله جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: تنها در این صورت است که رسانه دشمن دوطرفه می شود و مکر او به خودش باز می گردد. به عنوان نمونه خشونتی که معدود داعشیان وطنی برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دادند و با دستان پلید خود در فضای رسانه ای منتشر می کردند، پرده از چهره کریه آنها برداشت و مردم فهیم ایران به زودی دریافتند که این قماش نه به کرامت زن اعتقاد دارند و نه برای زن، زندگی و آزادی مردم بیگناه ارزش قائلند و علیرغم فشار سنگین معیشتی و دلخوری های جدی از عملکرد برخی مسئولان، با آنان همراهی نکردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پایان نطق خود گفت: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند سلبریتی که معبود آنها تعدادی فالوورهای مجازی است یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست، بلکه تهدید واقعی دور شدن از آرمان های بلند انقلاب اسلامی همانند عدالت، مردم داری و شایسته سالاری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *