۲۲۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

سادس/قم با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همزمان با ۱۸ شب اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، ۲۲۴ حامی جدید، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان قم اعلام کردند.

به گزارش سادس، سه شنبه هفدهم آبان ماه طی جلسه‌ای، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه ۱۵۶۰ فرزند یتیم و ۴۴۷۰ محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۱۲۶ نفر از افراد نیکوکار به عنوان حامی ایتام و فرزندان محسنین از آنها حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون سرانه دریافتی فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین ۵۷۰ هزار تومان است تصریح کرد: امیدواریم با کمک و حمایت خیران و حامیان گرامی، این رقم تا پایان سالجاری افزایش قابل توجهی داشته باشد.
جوشقانیان بسترسازی و تسهیل زمینه جذب حامیان جدید در این نهاد را خاطرنشان و اظهار کرد: با همکاری و حمایت سپاه پاسداران امام علی بن ابیطالب (ع) همزمان با اکران نمایش بزرگ فصل شیدایی، ۲۲۴ حامی، با تکمیل فرم، آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم اعلام کردند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: شهروندان و مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *