محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی بازارپردازی می‌شوند

شورای فرهنگ عمومی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است تا رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

به گزارش سادس به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای فرهنگ عمومی کشور؛  شمارش معکوس‌ شروع جام جهانی قطر آغاز شده است و دستگاه‌های مختلف دولتی‌ و خصوصی ایران به سبب‌ نزدیکی موقعیت جغرافیایی قطر به ایران هر یک در تلاش هستند تا بهره برداری مطلوبی از این رویداد داشته باشند.

شورای فرهنگ عمومی نیز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است تا رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

سید امیر آقایی، دبیر این رویداد درباره اهداف اجرای رویداد جامزی عنوان کرد: رویداد جامزی با هدف ایجاد کردن تمرکز در حوزه محصولات فرهنگی مرتبط با جام جهانی طراحی شده است همچنین برای اجرایی‌سازی آن مصوبه‌ای از کمیسیون فرهنگی رسانه‌ای جام جهانی اخذ شده تا تمرکز بیشتری در عرصه بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی ایجاد شود.

مهلت ارسال آثار و محصولات به دبیرخانه جامزی تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *