سیمئونه دست روی مشکل اتلتیکو گذاشت

سیمئونه دست روی مشکل اتلتیکو گذاشت

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بعد از تساوی ناامید کننده در هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا به مشکل اصلی تیمش در فصل جاری اشاره کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، اتلتیکو مادرید در فصل جاری لالیگا عملکرد ناامید کننده‌ای داشته است.

اتلتیکو مادرید در هفته سیزدهم لالیگا از اسپانیول پذیرایی کرد و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست دهد و وضعیت برای این تیم در جدول رده‌بندی سخت شود.

دیگو سیمئونه بعد از تساوی در این بازی گفت: اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده است تا ما نتوانیم در فصل جاری عملکرد خوبی داشته باشیم این است که ضربات آخر را خوب نمی‌زنیم و جلوی دروازه حریف فعالیت لازم را نداریم. در خط حمله قوی نیستیم و این باعث می‌شود تا نتوانیم از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنیم.

او ادامه داد: در کارهای ترکیبی خوب هستیم و خود را به دروازه حریف می‌رسانیم اما در زدن ضربات آخر خوب نیستیم. آن‌گونه که بایسته و شایسته است تمرکز نداریم. باید آرامش خود را حفظ کنیم. من شکی ندارم که نوبت نتایج خوب تیم هم خواهد رسید.

اتلتیکو مادرید با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و با تیم صدرنشین بارسلونا ۱۰ امتیاز اختلاف دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم نمایشی ناامید کننده داشت و حتی نتوانست سهمیه لیگ اروپا را به دست  آورد که این بدترین نمایش تیم در دوران سیمئونه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *