کمبود فشنگ استاندارد مشکل پاراتیراندازان برای شرکت در قهرمانی جهان

کمبود فشنگ استاندارد مشکل پاراتیراندازان برای شرکت در قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.

حسین امیری در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از وضعیت تیراندازان معلول قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، اظهار کرد: برای آماده سازی تیراندازان جهت شرکت در این مسابقات، ۳ مرحله اردو در نظر گرفته بودیم که بیشترین تمرینات در بعد مهارت های روانی و فراهم کردن فضای آرامش و بدون دغدغه برای ورزشکاران بود که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و بازخورد کار راضی کننده بود.

وی از ساره جوانمردی، نسرین شاهی، رقیه شجاعی، زهرا غلامزاده، محمدرضا میرشفیعی و مصطفی خادم به عنوان ۶ ورزشکار اعزامی در رشته‌های تپانچه و تفنگ به مسابقات قهرمانی جهان امارات نام برد و افزود: این مسابقات از روز یکشنبه ۱۵ آبان در العین امارات آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت که تیم ما فردا پنجشنبه ۱۲ آبان راهی این رقابتها می‌شود.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در قهرمانی جهان، گفت: از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفتم جوانمردی نیز به همراه سایر تیراندازان در اردوی آمادگی حضور داشت و تمرینات خود را زیر نظر من پیگیری کرده است، در حال حاضر شرایط راضی‌کننده‌ای برای شرکت در مسابقات دارد.

امیری با اشاره به کمبود فشنگ در اردوهای آماده‌سازی، خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که در اردوهای آماده‌سازی و در جریان تمرینات تیراندازان را اذیت می‌کرد کمبود فشنگ‌های استاندارد بود، البته در تمرینات فشنگ داشتیم، اما چون استاندارد نیست خطای دید ایجاد می‌کرد و این مساله تاثیر زیادی بر روی عملکرد تیراندازن دارد و سبب می‌شود که نتوانیم ارزیابی درستی نسبت به وضعیت تیراندازان داشته باشیم.

وی پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در این مسابقات دارید، خاطرنشان کرد: در قهرمانی جهان برای اولین بار جهت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس تلاش خواهیم کرد. امیدوارم با کسب سهمیه مستقیم در امارات دیگر دغدغه‌ای برای گرفتن سهمیه در مسابقات آینده نداشته باشیم و بدون استرس تیراندازان را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *