امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است

سادس/همدان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است، گفت: روز ۱۳ آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نمادهای مبارزه با استکبار جهانی بوده و مبارزه با کافر و استکبار دستور دین ما است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی جمعه ۱۳ آبان در پایان راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع مردم نهاوند، اظهار کرد: اکنون آمریکا هیچ جایگاهی در دنیا ندارد و آمریکا و سایر دشمنان ما جرات نزدیک شدن به یک وجب از خاک ایران را ندارند چه برسد به اینکه بخواهند به خاک ما تجاوز کند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند چراکه آمریکا در عرصه نظامی، سیاسی و اقتصادی ضعیف‌تر از همیشه است و در سخت‌ترین شرایط قرار دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هواپیمای بدون سرنشین ایران خواب را از چشم اروپایی‌ها گرفته است، ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور ما بدتر از سایر کشورهای اروپایی نیست هرچند که بی‌سر و سامانی فعلی بازار ما قابل تحمل نیست و مجلس در این زمینه کوتاه نمی‌آید و در بعضی از مدیریت‌ها در کشور ضعیف عمل شده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: طی دو سال و نیم گذشته بیشترین تلاش مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور بوده است و هیچ کاری در کشور ما نشد ندارد و برای حل مشکلات نیاز به تلاش داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: دشمن ما از طریق ناتوی رسانه‌ای و تسلطی که از طریق فضای مجازی دارد تمام تلاشش را به کار برده است و متاسفانه  به خاطر بیماری کرونا مدارس ما و مکان‌های فرهنگی ما در کشور دو سال تعطیل شد و دانش‌آموزان ما در این دو سال در فضای مجازی رها شدند و این کار بسیار غلطی بود.

فلاحی اضافه کرد: همچنین بی‌تدبیری مدیران در گذشته باعث نابودی آموزش و پرورش ما شده و در سال‌های اخیر جذب دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان بسیار کاهش یافته و اکنون در کشور با کمبود ۲۶۰ هزار معلم و در استان همدان با کمبود ۴۰۰۰ معلم مواجه هستیم و همین مشکلات در حوزه آموزش و پرورش و مشکلات فرهنگی این حوزه باعث سوء استفاده دشمن شده است.

وی بیان کرد: اکنون ما به آرمان‌ها و اهداف بزرگ از جمله نابودی رژیم صهیونیستی می‌اندیشیم و برای رسیدن به این اهداف بزرگ دنبال زمینه سازی بزرگ هستیم و آنها هم این را می‌دانند و به همین خاطر است که اینقدر شیطنت و فتنه می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: امروز انتظار مردم ما از مسئولان این است که اجازه ندهند بیش از این با آبروی یک کشور مقتدر و مظلوم بازی شود و از دستگاه قضایی انتظار دارند که با آشوبگران مماشات نکنند و با آن‌ها برخورد کنند.

فلاحی خطاب به دولت آقای رئیسی بیان کرد: همچنین شورای عالی امنیت در کشور نیاز به تغییر دارد، فضای مجازی قتلگاه فرزندان ما شده است و از دولت آقای رئیسی انتظار می‌رود که برای تغییر مدیران ناکارآمد در اسرع وقت اقدام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز کشور ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف در اوج اقتدار قرار دارد، تاکید کرد: دستگاه قضایی بیش از این در مقابل آشوبگران مماشات نکند چراکه مردم ما صبر و تحملشان حد و اندازه‌ای دارد.

انتهای پیام 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *