افزایش ۳۰ درصدی خدمات رفاهی و بهداشتی به عشایر استان تهران

مدیر امور عشایر استان تهران از افزایش ۳۰ درصدی سطح خدمات رفاهی و بهداشتی به عشایر استان تهران خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح روند افزایش سطح خدمت رسانی به عشایر استان تهران در حوزه رفاهی و بهداشتی گفت: یکی از مهمترین اقدامات ویژه در حوزه عشایری توسعه راه‌ها و تأمین آب شرب بهداشتی به عشایر است که سه طرح مهم تأمین آب شرب بهداشتی در مناطق عشایری شهرستان‌های ورامین، ری و تهران انجام شد.

وی افزود: با افتتاح این طرح ها حدود یک هزار خانوار عشایری از خدمات آب شرب بهداشتی بهره مند شدند و به این ترتیب در تلاش هستیم با حمایت دولت سطح خدمات رفاهی و بهداشتی را در میان جامعه تولید کننده عشایر افزایش دهیم.

کم کردن مشکلات زندگی عشایر از مهمترین اهداف دولت

به گفته ذبیحی، بی تردید زندگی عشایر همواره با سختی‌های فراوان مواجه است؛ لذا کم کردن مشکلات زندگی این جامعه تولیدکننده یکی از مهمترین اهداف دولت است. بر همین اساس ایجاد مناسبت ترین امکانات برای این جامعه تولیدکننده در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: حمایت از زندگی عشایری یعنی حمایت از تولید و رشد اقتصادی و هر چقدر بشود خدمات برای جامعه عشایری ایجاد کنیم شاهد افزایش تولید عشایر در بخش‌های مختلف از جمله دامپروری و تأمین گوشت قرمز و لبنیات خواهیم بود.

مدیر امور عشایر استان تهران با تاکید بر اینکه با افتتاح طرح های رفاهی و بهداشتی اخیر، شاهد افزایش ۳۰ درصدی خدمات رفاهی و بهداشتی در جامعه عشایری استان تهران بودیم، افزود: به حمدالله هر ساله میزان تولید این جامعه تولیدکننده رو به افزایش است. در سال گذشته عشایر استان تهران بیش از ۶۵ هزار تُن محصول تولید و جهت عرضه، روانه بازار مصرف کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *