کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک در لرستان

سادس/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک در پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس استان و شهرستان پلدختر در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو پارس مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته دو قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار هستند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

الهی گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل‌های مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۱۶۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی در پایان با اشاره به دستگیری دو  سودا گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *