فلاحی: تلاش دشمن این است که نوجوانان و جوانان را مقابل نظام اسلامی قرار دهد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان گفت: دشمن بداند عمده جوانان ما دلداده شهدا و نظام اسلامی هستند و همچنان راه شهدا را ادامه خواهند داد تا این حکومت به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با سادس، با توجه به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و دانشجو، بیان کرد: خوشبختانه این حرکت ضد استکباری در طول سالیان گذشته هر روز در حال پیشروی بوده و امروز بسیاری به این اعتقاد نوجوانان و جوانان ما رسیده‌اند که باید در مقابل استکبار جهانی بایستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در بسیاری از کشورها نیز پرچم آمریکا آتش زده می‌شود و یا اینکه خیلی‌ها در مقابل آمریکایی‌ها جرات ایستادن پیدا کرده‌اند.

وی افزود: این حرکات به برکت تلاش‌هایی بوده که از ایران اسلامی شروع شده و از خون جوانانی است که قبل از انقلاب و بعد از آن ریخته شده است. همچنین به برکت کسانی است که در برابر زیاده خواهی رژیم استکباری آمریکا ایستادگی کردند.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال فضای متفاوتی وجود دارد و تمام تلاش دشمن این است که قشر جوان و نوجوان را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد که البته موفق نخواهد بود، چراکه نمی‌داند عمده جوانان ما دلداده شهدا و نظام اسلامی هستند و همچنان راه شهدا و این آرمان را ادامه خواهند داد تا این حکومت به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *