مردم اجازه نمی‌دهند بیگانگان امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مردم حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند اما اجازه نمی‌دهند که دشمنان با سوء استفاده خواسته‌های آنها را به انحراف بکشانند.

به گزارش سادس، سید حاجی محمد موحد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت می‌گویم. حضور حماسه‌ای مردم در مراسم تشییع وداع با پیکر پاک این شهدا حاکی از انس و الفت مردم با نظام است. مردم در همه صحنه‌ها پشت انقلاب بودند و ما باید قدردان مردم بصیر و ولایت مدار بوده و بابت کم کاری‌ها از آنها عذرخواهیم کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت و مجلس باید در خدمت مردم باشند. مردم در همه صحنه‌ها در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده و نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند. دشمن‌های نظام و انقلاب بدانند علی رغم کمبودهایی که وجود دارد مردم نجیب اجازه نمی‌دهند که بیگانگان و ایادی استکبار امنیت جامعه را خدشه دار کند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم تا روسای قوای سه گانه از ظرفیت جامعه نخبگانی حوزه و دانشگاه برای مطالعه جامعه شناختی حوادث اخیر استفاده کرده تا نسخه کارشناسی برای عبور از چالش‌ها تهیه شود. مردم حق دارند تا مطالبات خود را مطرح کنند اما اجازه نمی‌دهند که با سوءاستفاده دشمنان مطالبات آنها را به انحراف بکشاند. قطعا با عاملان و آمران حادثه تروریستی اخیر برخورد قاطعی از سوی قوه قضائیه و سربازان گمنام صورت خواهد گرفت و به جزای کار خود می‌رسند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *