نقدعلی: اکنون نوبت ما مسوولان برای مبارزه با سوءمدیریت‌ها، فساد و هنجارشکنی‌هاست

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این درخواست که مردم در روز جمعه ۱۳ آبان حماسه جدیدی را رقم زنند، گفت: نوبت ما مسئولان است که ضمن برخورد با سومدیریت‌ها، با فساد و هنجارشکنی‌ها و فسادهای اخلاقی مبارزه کنیم.

به گزارش سادس، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با بیان اینکه مردم جمعه 13 آبان حماسه جدیدی رقم می‌زنند، گفت: حجت بر مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس تمام است؛ استکبار جهانی و صهیونیست و دست‌نشانده‌های منطقه گمان می‌کردند با برخی مشکلات پیش آمده راه نفوذ برایشان هویدا شده است، اما یک بار دیگر انقلاب بیمه شد آن هم با خون شهدای عزیزمان در این ایام به خصوص خون شهدایی که بر سنگفرش حرم احمد بن موسی (ع) جاری شد.

وی با تاکید بر اینکه باید مسوولان به ویژه نمایندگان مجلس نسبت به بحث هنجارشکنی‌های اخیر تدبیر کنند، افزود: حزب‌الله و مردم از ما انتظار دارند که به برخی از مسائلی که در مورد دانشگاه‌ها به گوش می‌رسد و همچنین در مورد برخی هنجارشکنی‌ها تدبیری صورت دهیم، کاری که باید با تدبیر و عقلانیت و زمان‌شناسی انجام شود.غفلت ما از طرف خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران نابخشودنی خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه امت حزب‌الله جمعه گذشته حجت را بر ما تمام کرد، گفت: این جمعه باید حماسه جدیدی را رقم زد؛ البته دیگر نوبت ما مسئولان است که با برخورد با سوءمدیریت‌ها، با فساد و هنجارشکنی‌ها و فسادهای اخلاقی مبارزه کنیم.

همچنین سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان هم در تذکری با اشاره به سالروز ۱۳ آبان گفت: ملت در این سال‌ها نشان دادند که با استکبار و مستکبرین مخالف هستند. امام خمینی (ره) نیز تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم قلمداد کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *