تشکیل جلسه شورای معاونین استان قم بهزیستی

سادس/قم شورای معاونین بهزیستی قم با حضور رئیس ستاد پذیرش و با موضوع بررسی مسایل و مشکلات مددجویان و خدمات میز خدمت برگزار شد.

به گزارش سادس، دوشنبه نهم آبان ماه طی جلسه‌ای، امیری رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از مهمان نوازی مدیر کل و همکاران در استان قم با اشاره به اینکه این سفر شانزدهمین سفر استانی است و این جلسه با حضور شورای معاونین  دومین جلسه استانی است بر اهمیت و جایگاه اداره پذیرش و دفتر میز خدمات در ادارات بهزیستی تاکید کرد.

وی افزود : جامعه هدف سازمان بسیار متنوع و مشکلات آن‌ها زیاد است، اگر متوسط بیکاری درکشور ۱۵ تا۲۰ درصد است برای مددجویان بهزیستی این مشکل ۵۰ درصد است و با توجه به تورم  و مشکلات معیشتی  اگر فکر و تدبیر نکنیم احتمال دارد بروز مشکلات مددجویان بیشتر شود.

امیری با اشاره به تعدد وظایف بهزیستی و ریز مسئولیت های سازمان افزود : ۱۷۲ نوع خدمت داریم. اگر برای هرکدام از این خدمات یک نیرو در نظر بگیریم مشخص می شود چقدر کمبود نیرو خواهیم داشت و مطالبات جامعه هدف و  تعداد افراد متقاضی برای دیدار با مدیر کل در میز خدمت و زمانی که برای رسیدگی به درخواست‌های هر مراجعه کننده نیاز است  مشخص می شود که بیش از میزان وقت و زمانی است که یک مدیر کل دارد و این مسائل بیانگر این است که در حوزه مددکاری و کارشناسی کمتر کار شده است و باید به امر مددکاری بعنوان خط مقدم سازمان توجه ویژه شود.

در این جلسه مدیر کل بهزیستی قم گزارشی از خدمات بهزیستی قم ارائه کرد و در ادامه  خانم آمره سرپرست اداره پذیرش  بهزیستی قم در خصوص فعالیت‌های این اداره و اقدامات میز خدمت توضیحاتی ارائه کرد و گفت:  طبق اعلام استانداری و دیگر مسئولین استان بهزیستی قم از نظر فعالیت میز خدمت رتبه اول را دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *