پاسخگویی وزیر ارتباطات به سوالات نمایندگان در کمیسیون صنایع

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیسیون صنایع و معادن به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

علی جدی در گفت و گو با سادس، در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون صنایع و معادن که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: جلسه امروز کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان بود که آقای زارع پور حضور یافت و به سوالات نمایندگان در رابطه با مسائل منطقه ای و ملی پاسخ داد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات سوال داشتند که برخی از سوال کنندگان از توضیحات زارع پور قانع شدند و یکی دو نفر از نمایندگان به وزیر فرصت دادند.

وی افزود: همچنین یکی دو نفر از سوال کنندگان نیز از توضیحات وزیر ارتباطات قانع نشدند که قرار شد سوال آنها به صحن ارجاع شود.

جدی در ادامه گفت: مثلا غنی نظری خانقاه نماینده خلخال از وزیر ارتباطات سوال داشتند که از توضیحات وزیر قانع نشد و قرار شد سوالشان به صحن برود و همچنین رحیمی جهان آبادی سوال داشتند که به وزیر فرصت دادند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی سوالات نمایندگان مربوط به حوزه های انتخابیه شان در رابطه با موضوع خدمات رسانی اینترنت و همراه اول بود که موارد مختلف ملی و منطقه ای مطرح شد. همچنین بیشتر در حوزه زیرساخت ها موضوعاتی مطرح شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نظراتش را برای نمایندگان ارائه کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *