بهترین روزهای والورده در رئال

بهترین روزهای والورده در رئال

درخشش هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید ادامه دارد. آمار این بازیکن تا اینجای فصل بهتر از دو فصل قبل حضورش در کهکشانی‌ها بوده است.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا از خیرونا پذیرایی کرد و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز ارزشمند را از دست دهد. فدریکو والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید در این بازی هم درخشید. او به وینیسیوس پاس گل داد تا رئال در این بازی پیش افتد هر چند که گل تساوی را دریافت کرد.

والورده بهترین روزهای فوتبالی خود را با پیراهن رئال مادرید تجربه می‌کند. این هافبک جوان نمایش خیره کننده‌ای در فصل جاری داشته است و آمار نشان می‌دهد که او بسیار آماده است.

او در فصل جاری روی ۱۰ گل رئال نقش داشته است به طوری که زننده ۷ گل بوده است و سه پاس گل هم داده است.

نکته جالب درباره والورده اینکه آمار او تا اینجای فصل بهتر از دو فصل قبل حضورش در رئال بوده است. او در دو فصل پیاپی با پیراهن رئال تنها ۴ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد این درحالی است که در فصل جاری ۷ گل زده و ۳ پاس گل هم داده است و این نشان می دهد که بسیار آماده است.

والورده بعد از جدایی کاسیمیرو به بازیکنی کلیدی و ثابت در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است. کارلو آنچلوتی در ابتدای فصل اعلام کرد که این بازی در فصل جاری می‌تواند بیشتر از ۱۰ گل برابر رئال به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که پیش‌بینی او خیلی زود عملی خواهد شد.

رئال مادرید با تساوی برابر خیرونا به صدر جدول رده بندی بازگشت اما اختلاف این تیم با بارسلونا تنها به یک امتیاز کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *