ملاقات مردمی رئیس مرکز پذیرش بهزیستی کشور با مددجویان بهزیستی قم

سادس/قم در جریان سفر یک روزه محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به قم ملاقات مردمی ایشان به اتفاق دکتر پهلوانی مدیر کل و همچنین معاونین تخصصی بهزیستی قم به صورت حضوری در اداره کل بهزیستی قم برگزار شد.

به گزارش سادس، یکشنبه هشتم آبان ماه در جریان سفر یک روزه محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به قم ملاقات مردمی ایشان به اتفاق دکتر پهلوانی مدیر کل و همچنین معاونین تخصصی بهزیستی قم به صورت حضوری در اداره کل بهزیستی قم برگزار شد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در این ملاقاتها ضمن استماع مشکلات و درخواستهای مطرح شده جامعه هدف بهزیستی و بررسی دغدغه های مراجعان، دستورات لازم در خصوص درخواست ها و مطالبات ایشان را صادر نمود.

لازم به ذکر است از ابتدای سال تا اول آبان ۲۸۲ نفر در دوشنبه های ملاقات مردمی جهت رسیدگی به مشکلاتشان با دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم دیدار کرده اند و این آمار جدای برنامه های میز خدمت در مساجد شهر، طرح رقابت در خدمت در مصلی نماز جمعه و دیدارهای مردمی در معیت استاندار یا دفاتر نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *