حوادث و جنایات روزهای اخیر از ابعاد مختلف قابل تامل و بررسی است

مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با عاملان اصلی این فجایع با قاطعیت و با افراد، به ویژه جوانانی که تحت تاثیر القائات رسانه‌های بیگانه و احساسات هیجانی رفتارهایی برخلاف قوانین و مقررات و ضوابط داشته‌اند با رأفت اسلامی برخورد کند.

به گزارش سادس، مجمع نمایندگان استان تهران با صدور بیانیه ای حوادث و جنایات دردناکی که در روزهای اخیر رخ داده است را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«حوادث اسفناک و جنایات دردناکی که این روزها با فرماندهی و هدایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در کشور عزیز ما اتفاق افتاد و از ابعاد مختلف قابل تامل و بررسی است.

دشمن به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای از ایران قوی ناراحت و هراسناک است و لذا عوامل ناآگاه و آگاه مزدور خود را به صحنه آورد و به خیال خام خود می‌خواهد کار را تمام کند؛ دیوانه‌وار زن و مرد را می‌کشد، پلیس که حافظ امنیت است را آتش می‌زند، چادر از سر زنان عفیف می‌کشد، به قرآن و مقدسات توهین می‌نماید و جمعی از مردم پاک و با صفا را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به گلوله می‌بندد، طلبه جوان را مثله می‌کنند و به شهادت می‌رسانند که چنین جنایتی در تاریخ انقلاب را سراغ نداریم مگر از گروه منحط و جنایتکار داعش.

ما اعضاء مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشکر از نیروهای امنیتی، سپاهیان، بسیجیان و مردم با صفا که با حضور پرشکوه خود مشت محکمی بر دهان سیاه دلان منافق زدند و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان و تسلیت به خانواده های شهیدان، اقدامات مسببان و مباشران این اغتشاشات را محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضایی می‌خواهیم با عاملان اصلی این فجایع با قاطعیت و با افراد، به ویژه جوانانی که تحت تاثیر القائات رسانه‌های بیگانه و احساسات هیجانی رفتارهایی برخلاف قوانین و مقررات و ضوابط داشته‌اند با رأفت اسلامی برخورد کند.

همچنین مجمع نمایندگان استان تهران آماده است تا با همکاری دستگاه های متولی و اصناف به صورت حضوری و رو در رو به بررسی مشکلات بیان شده در قالب انتقاد و یا اعتراضات صنفی و تولیدکنندگان و گروه‌های اجتماعی بپردازد.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *