فلاحی: مسئولان امنیتی برای مدیریت فضای خبری امپریالیسم جهانی چاره جویی کنند

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان امنیتی برای مدیریت فضای خبری امپریالیسم جهانی چاره جویی کنند که افکار مردم را علیه نظام مقتدر و در عین حال مظلوم اسلامی تحریک می کند.

به گزارش سادس، احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با تسلیت شهادت مردم در حرم شاهچراغ به رهبر انقلاب، ملت شریف و خانواده آنها و شهادت ده ها مدافع امنیت نیروی انتظامی، بسیج و سپاه به دست عمال وحشی استکبار و صهیونیست و مرتجعان منطقه گفت: از دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی می خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده، بیش از این در برخورد قاطع و ریشه کنی آشوبگران مماشات نکنند.

وی اضافه کرد: چگونه دستگاه قضایی با فردی که مطلبی خلاف واقع منتشر می کند به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد می کند اما با افرادی که مردم را با مطالب دروغ و خلاف واقع به اغتشاش و آشوب دعوت می کنند، برخورد نمی کند؟ بر کسی پوشیده نیست که تمامی فتنه گری‌ها در قالب فضای مجازی و فضای ماهواره ای صورت می گیرد؛ در این باره هم ریاست مجلس پاسخگو باشند که هنوز طرح قانونمندی فضای مجازی را در دستور کار نگذاشته اند و هم کسانی که با فضاسازی مانع از تصویب آن شده اند.

فلاحی همچنین گفت: مسئولان امنیتی برای مدیریت فضای خبری امپریالیسم جهانی چاره جویی کنند که افکار مردم را علیه نظام مقتدر و در عین حال مظلوم اسلامی تحریک می کند.

وی در تذکر دیگری بر لزوم حل مشکل کمبود دارو تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *