پاری سن ژرمن با این بازیکن نمی بازد

پاری سن ژرمن با این بازیکن نمی بازد

بازیکن اسپانیایی پاری سن ژرمن هرگاه در ترکیب به میدان رفته، این تیم شکست نخورده است.

به گزارش سادس و به نقل از لوپاریزین، سرخیو راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال اسپانیا است. این بازیکن سال‌ها با پیراهن رئال‌مادرید درخشید و افتخار کسب کرد. راموس در بین هواداران رئال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود و این از یک طرف به خاطر عملکرد بسیار خوب او و از طرف دیگر هم به خاطر تعصب مثال زدنی اش به پیراهن رئال بود.

راموس بعد از سال های حضور در رئال در تابستان سال ۲۰۲۱ این تیم را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. فصل نخست حضور راموس در تیم پاریسی با حرف و حدیث های زیادی همراه شد چرا که مصدومیت اجازه نداد که او به میدان برود و به همین خاطر انتقادهای زیادی از سران پاریسی برای جذب این بازیکن شد.

اما در فصل جاری شرایط تغییر کرده است و راموس در بیشتر بازی های پاری سن ژرمن به میدان رفته است.

نکته جالب درباره این مدافع اسپانیایی اینکه هرگاه او برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است تیم شکست نخورده است.

راموس تاکنون ۲۹ بار در رقابت های مختلف برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است و تیم در هیچ بازی شکست نخورده است. آمادگی بالای بازیکنانی مثل راموس، مسی، ام باپه و نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن هواداران این تیم را امیدوار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

پاری سن ژرمن در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی هم در لیگ فرانسه و هم در لیگ قهرمانان اروپا داشته است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *