نونیز: سوارس نصیحتم کرد دیگر آن کار را نکنم

نونیز: سوارس نصیحتم کرد دیگر آن کار را نکنم

مهاجم لیورپول به ESPN گفته است که لوئیس سوارس پس از کارت قرمزش در بازی مقابل کریستال پالاس به او پیام داده و او را نصیحت کرده است.

به گزارش سادس به نقل از ساکرنت، داروین نونیز از زمان پیوستن به بنفیکا در تابستان امسال شروعی متفاوت در دوران حرفه ای خود در لیورپول را تجربه کرد و اوایل این فصل پس از ضربه سر به یواخیم اندرسن مقابل کریستال پالاس از بازی اخراج و ۳ بازی نیز محروم شد.

این امر باعث شد سوارس ملی‌پوش اروگوئه‌ای و سابق لیورپول پیامی به نونیز بفرستد و او را نصیحت کند.

داروین نونیز به ESPN گفت: این اتفاق چیز خوبی بود زیرا خیلی ها خودشان را به زحمت نمی اندازند که تلفن را بردارند و برای شما پیام ارسال کنند. کار سوارز برای من واقعاً مهم و ارزشمند بود. لوئیس یک الگو برای خیلی ها است و من در حال شروع هستم، جوان هستم و باید از سوارس یاد بگیرم زیرا قبلا در لیگ برتر با لیورپول بازی کرده است.

او در ادامه گفت: لوئیس به من گفت که این اتفاقات در هر بازی در لیگ برتر رخ می دهد، مدافعان می آیند و من را پیدا می کنند تا من را عصبی کنند. من باید خودم را قوی کنم و این حرکت را تکرار نکنم. من واقعا از این پیام و علاقه او به من قدردانی می‌کنم.

لیورپول نونیز را با مبلغی به خدمت گرفت که منابع به ESPN گفتند تا ۱۰۰ میلیون یورو ارزش خواهد داشت. او از آن زمان تاکنون در ۱۳ بازی در تمامی رقابت ها ۶ گل به ثمر رسانده است.

سوارس ۸۲ گل در ۱۳۳ بازی برای لیورپول قبل از رفتن به بارسلونا به ثمر رساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *