مهاجری: سخت به پیروزی نیاز داریم/ ساختارهایمان در نفت مشکل دارد

مهاجری: سخت به پیروزی نیاز داریم/ ساختارهایمان در نفت مشکل دارد

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید این باشگاه کاستی‌هایی دارد که باید مرتفع شود.

به گزارش سادس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ما شرایط سختی را گذراندیم و آرام آرام از این شرایط گذشتیم. هفته پیش بازیکنان توانستند خود را از فشار خارج کرده اما بعد از چند بازی که گل‌های بدی خوردیم، توانستیم کلین شیت کنیم که بهترین دستاورد در بازی گذشته بود. به لحاظ روحی، ذهنی و فنی برای بازی فردا آماده شده‌ایم.

او ادامه داد: تارتار از مربیان با ارزشی است که با تلاش خود را به جایگاهی که شایسته‌اش است، رسانده‌ است. تفکرات ما و ذوب‌آهن مشخص است و لازم به آنالیز ریز به ریز نیست. تیمی که فردا تلاش بیشتری کرده، تمرکز بهتری داشته باشد و مقداری هم خوش شانس‌تر باشد می‌تواند به پیروزی برسد.

مهاجری اضافه کرد: سخت به این پیروزی نیاز داریم. امیدوارم قبل از تعطیلات کاستی‌های باشگاه را فراهم کنیم. جلساتی برگزار شده و با قول هیئت مدیره مشکلات بازیکنان را مرتفع می‌کنیم و با شرایط برابر به مصاف دیگر تیم‌ها برویم. باید در بلند مدت هم دغدغه تیم‌ها برای آمدن به مسجدسلیمان را برطرف کنیم.

او درباره نبود پزشک در تیمش گفت: نمی‌توانیم از برخی واقعیت‌ها فرار کنیم. برخی از ساختارهایمان مشکل دارد که یکی از آن‌ها مشکل پزشک است. به خصوص در شرایط فعلی و با ویروسی که در حال گسترش است. ۶،۷ بازیکن ما درگیری بیماری هستند که همه گیر شده است. نصف تیم متاسفانه درگیر هستند و تمرین نکردند. فردا باید ببینیم وضعیت به چه صورت خواهد بود. در این ۲۴ ساعت امیدوارم شرایط بازی کردن را پیدا کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: بعد از دو باخت به شرایط خوب برگشتیم. مقابل تراکتور هم خوب بودیم و توانستیم تیم حریف را مدیریت کنیم. بازی را در دقایق آخر واگذار کردیم. بازی با مس رفسنجان هم فشرده تر بازی کردیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. این باعث شد از شرایط بحرانی خارج شدیم. مقابل ذوب‌آهن آماده هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم تیم داوری هم عدالت را رعایت کنند و تمرکز داشته باشد تا خوب قضاوت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *