محبی نجم‌آبادی: وزیر صمت برنامه محور است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت را برنامه محور دانست و گفت که وزیر صمت باید به سوالات نمایندگان پاسخ دهد؛ البته امیدوارم آقای فاطمی امین بتواند با دفاع خوب، دوباره از مجلس رای اعتماد بگیرد.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با سادس با اشاره به استیضاح وزیر صنعت،‌معدن و تجارت گفت: وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برنامه محور است منتها حرکات کندی صورت گرفته و برخی از فاکتورهای خارج از مجموعه این وزارت‌خانه نیز بی‌تاثیر نیست.

وی توضیح داد: این توقع وجود داشت که ساماندهی خوبی در حوزه خودرو انجام شود چون مردم شایسته این همه سختی در حوزه خودرو نیستند. در همین رابطه سوالات بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا و مباحث دیگری در این حوزه مطرح است که باید وزیر صمت به همه آن‌ها پاسخ دهد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس ابهامات و سوالات جدی از وزیر صمت دارند که باید قبل از برگزاری جلسه استیضاح،‌ آقای فاطمی امین به این موارد پاسخ دهد و بعد از آن می‌تواند به کارش ادامه دهد.

محبی نجم‌آبادی در پایان و در جمع بندی گفت: با وجودی که وزیر صمت برنامه محور است اما حرکت کند بوده است لذا امیدواریم آقای فاطمی امین بتواند با دفاع خوب از مجلس دوباره رای اعتماد بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *